best cars

عکس و مطالبی در مورد خودرو های ایرانی و خارجی

best cars

عکس و مطالبی در مورد خودرو های ایرانی و خارجی

اعلام جزئیات پورشه برقی میسیون ای

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

به نظر می رسد پورشه تعهد فراوانی به خودروی مفهومی Mission E دارد و به دنبال عرضه اولین محصول برقیش است.

خودروی مفهومی Mission E برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2015 معرفی شد و زمزمه رقابت نسخه انبوه آن با سدان تسلا مدل S مطرح گردید.


اولیور بلوم، مدیر پورشه، در حاشیه نمایشگاه ژنو گفت: این محصول بسیار شبیه به نسخه آزمایشی خواهد بود و آن چه در ذهن مهندسین می باشد بسیار نزدبک به طراحی خودروی آزمایشی میباشد. گفته می شود که Mission E دارای برد 310 مایل یا 500 کیلومتر می باشد و به فناوری شارژ سریع مجهز می باشد. به این ترتیب می توان 80% از ظرفیت باتری این محصول را ظرف مدت 15 دقیقه شارژ کرد و مسافتی معادل 400 کیلومتر را با آن پیمود و این میسر نیست مگر با نصب یک باتری 800 ولتی به توان 150 کیلو وات.


گمان میرود اولین خودروی تمام الکتریکی پورشه در آستانه دهه آینده بر روی پلتفرم کاملا متفاوت Mission E ساخته و با دو موتور الکتریکی به توان 600 اسب بخار عرضه شود. این میزان از توان کافی است تا خودروی فوق سرعتش را ظرف مدت 3.5 ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.



mission e 


mission e 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی