best cars

عکس و مطالبی در مورد خودرو های ایرانی و خارجی

best cars

عکس و مطالبی در مورد خودرو های ایرانی و خارجی

ورژن جدید جیپ Renegade

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ق.ظ

جیپ که تا همین چند وقت پیش Renegade را به بازار ایالات متحده معرفی کرده بود حالا تصمیم گرفته که نسخه ویژه ای از آن با نام Renegade Dawn of Justice را هم در ایالات متحده و هم احتمالا در بریتانیا عرضه کند. 

خودروی جدید که هم نام آخرین قسمت از سری فیلم های بت من است احتمالا علاقمندان آن را هدف  قرار داده است. 

jeep Renegade

این خودرو نیز همانند نمونه اصلی تحت تاثیر Longitude ساخته شده و دارای یک موتور 1.6 لیتری E – troQ گازوئیلی به توان 110 اسب بخار و یا یک موتور 1.6 لیتری مولتی جت دیزل به توان 120 اسب بخار است. 

jeep Renegade

هر دوی این موتورها در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی نصب می شوند و تنها با نسخه تک دیفرانسیل عرضه میشوند. سه رنگ مشکی، قرمز و کریستال به همراه تزئینات مشکی رنگ، بدنه برای Dawn of Justice در نظر گرقته شده است. از دیگر  امکانات این خودرو می توان به رینگ های  آلیاژی 18 اینچی، جلو پنجره هفت پره، شیشه های دودی، سانروف پانورامیک، تجهیزات بکسل، روکش چرم فرمان و صندلی ها، شش بلندگوی سامانه صوتی، سامانه ناوبری ماهواره ای ، بلوتوث رادیو DAB و گرم کن فرمان اشاره کرد. 

jeep Renegade

تنها 500 دستگاه از این خودرو تولید شده که با قیمت های 19495 پوند و 21195 پوند برای نسخه های بنزینی و دیزلی به فروش می رسد


منبع متن: مجله ماشن



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی