best cars

عکس و مطالبی در مورد خودرو های ایرانی و خارجی

best cars

عکس و مطالبی در مورد خودرو های ایرانی و خارجی

ایمنی ضعیف سه خودروی امریکایی

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

 

موسسه بیمه ایالات متحده (IHS) معمولا آزمایش تصادف خود را بر روی خودروهای اسپرت با تیراژ پایین انجام نمی دهد اما این بار یک استثنا قائل شده و خودروهای شورولت کامارو، دوج چلنجر و فورد موستانگ مجهز به موتورهای V8 را بررسی کرده است. 

caraxs

نتایج این آزمایشات مطابق آنچه انتظارش می رفت نبود و هیچ کدام از آن ها نتوانست امتیاز ایمنی کامل را به دست بیاورد. موستانگ در این آزمایشات به دلیل نداشتن سامانه پیشگیری از تصادف ناموفق بود و اعلام شد که خودروی چلنجر نیز نیازمند بهبود کیفیت است. 

caraxs

البته هر سه این خودرو امتیازات خوبی را در بخش حفاظت از سرنشینان در تصادف از جلو و کنار کسب  کردند و کامارو، موستانگ و چلنجر به ترتیب امتیازات: خوب، قابل قبول، و حاشیه ای را به ثبت رساندند. 

caraxs

در این میان مشخص شد که پس از تصادف خودروی اسپرت دوج چلنجر فضای  قرارگیری سرنشین بسیار محدود می شود باعث پایین آوردن ضریب ایمنی قسمت پا می گردد. در کل  آزمایشات IHS نشان داد که خودروهای عضلانی اسپرت علی رغم آن چه انتظارش می رود ایمنی ندارد و تمرکز شرکت هایشان بیشتر بر روی طراحی ظاهری و قدرت موتورشان بوده است. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی